لیست قیمت ، خرید و مشخصات اسپیکر JBL
نوشته شده توسط : وکیل مهاجرت

داشتن بلندگوی بلوتوث بی سیم برای اکثر مردم بسیار مورد نیاز است. قیمت اسپیکر jbl بلندگوی JBL برای آپارتمان های کوچک و همچنین برای یک سیستم صوتی قابل حمل ایده آل است. این بلندگوها اگرچه اندازه کوچکی دارند اما می توانند عملکردی عالی ارائه دهند.

لیست قیمت ، خرید و مشخصات اسپیکر JBL

JBL یک شرکت آمریکایی است که تجهیزات صوتی ، از جمله بلندگو و هدفون را تولید می کند. این شرکت از دو شرکت مستقل کوچکتر تشکیل شده است. JBL Consumer که تجهیزات صوتی را برای بازار داخلی و خانگی تولید می کند ، در حالی که JBL Professional تجهیزات حرفه ای را برای استودیوها ، سیستم های ضبط ، تجهیزات قابل حمل برای دی جی ها و بازارهای فیلم تولید می کند.

در واقع مارک های بسیاری از بلوتوث و بلندگوهای قابل حمل وجود دارد ، اما بلندگوهای JBL نامی است که در بین مصرف کنندگان محبوب است و از کیفیت صدای "شگفت انگیزی" برخوردار است. بلندگوهای JBL مدل های مختلفی دارند و با توجه به هر سلیقه و نیاز در دسترس هستند.

 

لیست قیمت ، خرید و مشخصات اسپیکر JBL

بلندگوی بلوتوث JBL Flip 4

JBL یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه سازهای صوتی است. JBL یکی از شرکت هایی است که با نیازهای روزمره مشتریان سازگار است. به همین دلیل یکی از شرکت هایی که در سال های اخیر نیاز مصرف کنندگان خود را به یک بلندگوی کوچک برآورده کرده است که به راحتی قابل حمل است.

همانطور که می دانید قبل از آن ما با مدل های Flip 3 و Flip 3 Special آشنا بودیم. در ادامه مشخصات هر یک از قسمتهای آن را بررسی خواهیم کرد.

بلندگوی بلوتوث Flip 4 نسل جدیدی از بلندگوهای کوچک و قابل حمل JBL است که به نوعی جایگزین نسل قبلی موسوم به Flip 3 شد. این بلندگو در دسته بلندگوهای قابل حمل نسبتاً کوچک است ، اما حمل و نقل آسان تنها ویژگی مثبت این بلندگو نیست که ما باعث می شود که فقط به او توجه کنیم.

اسپیکر Flip 4 با ابعاد 68 × 175 × 70 میلی متر و وزن 515 گرم به راحتی در یک دست قرار می گیرد. به طور کلی ، این اسپیکر بلوتوث JBL از دو قسمت پارچه ای و پلاستیکی تشکیل شده است ، قسمت پلاستیکی کاملا ضد ضربه است و قسمت بوم به عنوان محافظ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به داخل اسپیکر عمل می کند. اسپیکر Flip 4 دارای استاندارد مقاومت IPX7 است که حتی هنگام غوطه ور شدن در آن در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود. تیزرهای تبلیغاتی این اسپیکر در استخر از طرف JBL نشان دهنده اطمینان کامل سازنده به مقاومت در برابر آب است.

بلندگوی Flip 4 بند تقریباً 15 سانتی متری دارد که برای نگه داشتن بلندگوی Flip 4 مفید است علاوه بر این ، طراحی کلی این بلندگو به گونه ای است که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی روی زمین قرار دارد. روی این بلندگو در مجموع 6 دکمه وجود دارد. دکمه پاور (روشن و خاموش) و دکمه JBL Connect در یک جهت در قسمت پلاستیکی بلندگو قرار گرفته اند. در حالی که چند دکمه ها ، میزان صدا و بلوتوث کم و بیش روی قسمت بوم بلندگو قرار می گرفت. البته این چهار دکمه به اندازه دو دکمه دیگر نرم نیستند ، اما به گونه ای قرار گرفته اند که وقتی بلندگو را با همان دست نگه دارید ، می توانید از آنها استفاده کنید.

دکمه روشن / خاموش معمولاً سفید است اما با ورود بلندگوی Flip 4 به حالت آماده به کار چشمک می زند. وقتی بلندگو را به لوازم جانبی متصل می کنید ، هنگام متصل شدن چراغ چشمک زن به آبی تغییر می کند و وقتی به تلفن هوشمند یا رایانه متصل هستید ، چراغ آبی ثابت می شود. بنابراین اگر نشانگر برق سفید بود ، به این معنی است که به هیچ دستگاهی متصل نیست و اگر آبی بود ، به این معنی است که بلندگو از قبل به یک وسیله جانبی متصل شده است.

بین منبع تغذیه و دکمه های JBL Connect پنج LED کوچک وجود دارد که وظیفه نمایش سطح باتری بلندگوها را دارند. در همان گوشه یک درگاه USB برای شارژ بلندگو و یک جک 3.5 میلی متری صدا وجود دارد که توسط یک کاور محافظت می شوند. این دو دهانه در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند و برای جلوگیری از آسیب احتمالی ، باید درب در حضور مایعات بسته شود. جک 3.5 میلی متری به شما کمک می کند تا این بلندگو را با استفاده از کابل های AUX به دستگاه های غیر بلوتوث متصل کنید. با این جزئیات ، اسپیکر Flip 4 هم امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 4.2 و هم امکان اتصال بی سیم از طریق کابل AUX را دارد.

اسپیکر Flip 4 برای اتصال سریع NFC ندارد اما به راحتی به دستگاه های مختلفی مانند تلفن های هوشمند یا رایانه متصل می شود. با فشار دادن دکمه بلوتوث روی بلندگو ، بلوتوث دستگاه روشن و در تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه ها قابل مشاهده است.

این اسپیکر علاوه بر عملکرد اصلی خود به عنوان پخش کننده موسیقی ، کاربردهای بیشتری در تلفن های هوشمند دارد. می توانید از طریق بلندگوی Flip 4. به تماس های دریافتی پاسخ دهید. این بلندگو با میکروفون داخلی علاوه بر توانایی مکالمه ، دستورات صوتی ما را به Siri یا Google Now منتقل می کند.

یکی از جذاب ترین ویژگی های اسپیکر Flip 4 عملکرد JBL Connect است که از طریق آن می توانید دو یا چند بلندگو را به هم متصل کنید. اتصال چندین بلندگو به یکدیگر برای افزایش صدا و کیفیت ، خصوصاً در یک محیط شلوغ بسیار مفید است. برخلاف نسل قبلی این بلندگو ، هیچ محدودیتی در اتصال بلندگو وجود ندارد و می توانید حداکثر 100 بلندگو را به هم متصل کنید.

دامنه فرکانس این بلندگو 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز است و توان خروجی آن 8.2 وات یا به عبارتی 16 وات rms است. این اسپیکر باس بسیار قدرتمند و وضوح قابل قبولی دارد. قدرت بلندگو این بلندگو حتی در یک فضای شلوغ پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

این بلندگو به دو بلندگوی داخلی به قطر 40 میلی متر مجهز شده است. استفاده از دو بلندگوی قدرتمند علاوه بر قدرت و کیفیت ، صدای استریو را برای کاربر به ارمغان می آورد.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی اسپیکر Flip 4 را بر عهده دارد. بلندگو در حدود 3.5 ساعت کاملاً شارژ می شود و با هر بار شارژ می تواند تا 12 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. البته این مقدار به نوع استفاده و میزان صدایی که از بلندگو در این مدت درخواست کرده اید بستگی دارد. این 12 ساعت بسته به کاربرد شما می تواند چندین ساعت بیشتر طول بکشد.

لیست قیمت بلندگوهای JBL هر چند ساعت یک بار به روز می شود و برای دیدن زمان دقیق به روزرسانی ، خرید آنلاین ، مقایسه قیمت فروشنده یا پیگیری قیمت بلندگو ، روی کالای مورد نظر خود کلیک کنید ، لازم به ذکر است که این یک بازار رقابتی است و قیمت ذکر شده برای اسپیکر JBL پایین ترین قیمت فروشنده کالا است و سایر پیشنهادات فروشندگان را می توان با کلیک بر روی هر محصول مشاهده کرد ، همچنین قیمت ها توسط فروشندگان ذکر شده است و مینا کاری تداخلی ندارد. هیچ کنترلی بر فروش و قیمت وجود ندارد





:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: